.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشیه‌هایی دربی 65 دیدار استقلال و پرسپولیس

شصت و پنجمین دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران عصر جمعه با نتیجه تساوی خاتمه یافت.

در این دیدار که از هفته نهم لیگ برتر باشگاه ایران و در حضور 100 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد دو تیم در پایان 90 دقیقه تلاش به نتیجه تساوی 1بر 1 دست یافتند؛ هر چند که از نگاه تمام کارشناسان پرسپولیس پیروز بلامنازع میدان بود. گل‌های این بازی را آرش برهانی در دقیقه 46 برای تیم استقلال و علی کریمی‌ در دقیقه 87 برای تیم پرسپولیس به ثمر رساندند. لحظات حساس بازی را [اینجا] بخوانید.

این شهرآورد (دربی) نیز البته از حاشیه‌ها و درگیری‌های معمول خالی نبود.

درگیری هواداران استقلال و پرسپولیس تهران
هواداران تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در پایان شصت و پنجمین شهرآورد پایتخت، در ضلع غربی ورزشگاه آزادی تهران با یکدیگر درگیری شدند. این درگیری‌ها با پرتاب اشیا مختلف آغاز شد که در نهایت تعدادی از هواداران دچار مصدومیت شدند. درگیری‌ها البته با وساطت نیروهای انتظامی حاضر در ورزشگاه آزادی تهران خاتمه یافت اما زد و خوردها به خارج از ورزشگاه کشیده شد و تا ساعاتی بعد به صورت پراکنده ادامه داشت.

مبصرها در اتوبوس‌!

نیروی انتظامی در ابتکاری بی‌سابقه بعد از پایان مسابقه دو تیم استقلال و پرسپولیس، دو مامور خود را همراه با هر اتوبوس راهی مقصد کرد تا آسیبی در پایان این شهرآورد به اتوبوس‌ها وارد نشود. البته هواداران هر دو تیم در داخل اغلب اتوبوس‌ها و مینی بوس‌ها در حالی که پارچه‌ها و پرچم‌هایی به رنگ تیم‌های خود را حمل می کردند علیه یکدیگر شعار می‌دادند.

اخراج مودبانه 30 هزار تماشاچی ناکام

با فعالیت و هدایت ماموران ناجا، بیش از ‪ ۳۰‬هزار تماشاگر كه موفق به تهیه بلیت بازی نشده بودند، با آرامش ورزشگاه آزادی تهران را ترك كردند. این جمعیت عظیم باوجود درخواست‌های مكرر نیروی انتظامی و فدراسیون فوتبال راهی ورزشگاه آزادی شده‌ بودند.

استقبال باشکوه! استقلالی‌ها از نیکبخت
به هنگام ورود علیرضا واحدی نیكبخت و سایر بازیكنان تیم فوتبال پرسپولیس به داخل ورزشگاه، برخی تماشاگرنماها به این بازیكن هتاكی كردند و با پرتاب اشیا از جمله سنگ، قوطی‌های آب معدنی و دیگر وسایل به سوی او ، وی را مورد اهانت قرار دادند. اهانت به این بازیكن در حالی صورت گرفت كه كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام كرد در صورت بروز تخلف و سردادن شعارهای نامناسب از سوی تماشاگران، لیدرهای آنان شناسایی و محروم خواهند شد.

باران خطرناک صندلی‌ها
در دقیقه 70 بازی زمانی که وحید طالب لو دچار مصدومیت شد و در کنار دروازه توسط پزشکان تیم در حال مداوا بود، برخی از تماشاگران با شکستن تعدادی از صندلی‌های ورزشگاه آنها را به داخل زمین پرتاب کردند تا به نوعی اعتراض خود را به سنگربان تیم استقلال اعلام کنند.

زد و خورد فوتبالیست با خبرنگار
بر اساس گزارش خبرگزاری ایرنا، بیژن کوشکی مدافع تیم استقلال تهران در پایان بازی با خبرنگار یکی از شبکه‌های تلویزیونی به زد و خورد پرداخت که این امر با وساطت محمود فکری مربی این تیم خاتمه یافت.

حمله برای تنبیه دروازه‌بان استقلال!
دو هوادار تیم پرسپولیس در اعتراض به اینکه سنگربان تیم استقلال قصد وقت‌کشی دارد، قصد ورود به داخل زمین را داشتند که با ممانعت ماموران نیروی انتظامی مواجه شدند.

بی‌تربیتی و ترفند بلندگو
قبل از شروع بازی در حالیکه برخی از هواداران دو تیم علیه یکدیگر دشنام‌ها و جملات نامناسبی را رد و بدل می کردند، مسوولان ورزشگاه با بلند کردن صدای بلندگوهای استادیوم باعث شدند تا کلمات و جملات رکیک تماشاگران شنیده نشود.


لرز خربزه
ترافیک سنگینی پس از دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران در خیابان‌های منتهی به ورزشگاه آزادی ایجاد شد. برخی تماشاگران که البته از این شلوغی چندان هم ناراضی نبودند حدود 3 ساعت در این ترافیک معطل شدند. اتوبان تهران کرج محدوده پارک ارم - شهرک اکباتان نیز تا ساعاتی بعد از پایان مسابقه دارای بار ترافیکی سنگینی بود.

تست دوپینگ
در پایان این بازی از نبی الله باقری‌ها، محمد علوی،‌ میثم منیعی، پژمان منتظری تست دوپینگ گرفته شد.

هدیه افشین قطبی به قلعه‌نویی

پیش از شروع بازی دو تیم، افشین قطبی لوح یادبود باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس را به امیر قلعه نویی تقدیم كرد.

20 مجروح فقط هنگام ورود به استادیوم

فقط در هنگام ورود به استادیوم و پیش از آغاز بازی، بیش از ‪ ۲۰‬تماشاگر در اطراف ورزشگاه آزادی دچار آسیب دیدگی شدند. 5 هوادار كه دچار آسیب دیدگی حاد شدند به بیمارستان‌های اطراف ورزشگاه آزادی منتقل شدند.

بازداشت بلیط‌فروش‌های بازار سیاه

تعدادی از افراد سودجو كه قصد داشتند به فروش بلیت دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران از طریق بازار سیاه مبادرت كنند از سوی ماموران نیروی انتظامی دستگیر شدند.

یک تماشاگر در اتاق عمل

مسئول اورژانس بیمارستان فیاض بخش اعلام کرد یكی از ‪ ۱۵‬تماشاگر مصدومی كه به این بیمارستان منتقل شده‌ بودند، سر از اتاق عمل این بیمارستان در آورده است. به گفته وی، این هوادار به دلیل جراحات شدید از ناحیه پشت وارد اتاق عمل بیمارستان فیاض بخش شده است.


سردار رادان همیشه ناراضی!

با آن که برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات نیروی انتظامی تهران، مسابقه بزرگ روز جمعه را به یکی از کم‌مشکل‌ترین مسابقات از این دست تبدیل کرد و بسیاری از امور بهتر از آن چه که تصور می‌شد پیش رفت؛ با این حال سردار رادان باز هم از چند موضوع گلایه داشت.
رادان گفت: فروش بلیت در ورزشگاه آزادی تهران اشتباهی محض بود زیرا بسیاری از هواداران به دلیل عدم تهیه بلیت، مجبور به بازگشت شدند. وی افزود: شورای تامین نباید اجازه فروش بلیت در ورزشگاه آزادی را می‌داد. رادان اظهار داشت: بسیاری از هواداران از این اتفاق راضی نبودند و بسیار شاكی و ناراحت به منازل بازگشتند.

اسامی بازیکنان
پرسپولیس: مهدی واعظی، مجتبی شیری (دی کارمو از دقیقه 55)‌،سپهر حیدری، فرانک آتسو (ایوان پترویچ از دقیقه 70)‌، علیرضا محمد،پژمان نوری، مازیار زارع،علی کریمی،علیرضا نیکبخت واحدی (محمد منصوری از دقیقه 82) ،کریم باقری و ابراهیم توره
استقلال تهران: وحید طالب لو، پیروز قربانی، پژمان منتظری، خسرو حیدری،‌هادی شکوری،‌هاشم بیک زاده (‌ مهدی امیر آبادی از دقیقه 46)‌ ، حسین کاظمی، مجتبی جباری (یدالله اکبری از دقیقه 73) ، جان واریو، آرش برهانی و سیاوش اکبرپور (‌بیژن کوشکی از دقیقه 65)‌


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 14 مهر 1387
همه متوجه شدند که طی این چندسال باید نتیجه مسابقه مساوی شود وگرنه ....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.